مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19سياسي

حاج قاسم «غایبِ حاضر» در اربعین امسال است/ تغییر رویکرد یک رادیو


مدیر «رادیو اربعین» در آیین راه اندازی این شبکه رادیویی از یک تغییر رویکرد آن به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی اربعین سخن گفت و تأکید کرد امسال رسالت سنگین تری بر دوش دارند.

- مدیر رادیو اربعین در آیین راه اندازی این شبکه رادیویی از یک تغییر رویکرد آن به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی اربعین سخن گفت و تأکید کرد امسال رسالت سنگین تری بر دوش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم راه اندازی رادیو اربعین امروز شنبه 29 شهریور ماه با حضور حجت الاسلام قائم مقام رییس صداوسیما، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش، شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا، امیر تاجیک مستندساز، سرتیپ شاهین تقی خانی و جمعی از مدیران و مقامات لشکری و کشوری در محل ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین در ابتدای این مراسم با قرائت متنی به تفاوت های اربعین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخت.

در بخشی از متن وی به فقدان سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره شده بود و فاتحی بیان کرد: دنیا باید بداند تا وقتی عشق حسین در قلب ها زنده است و مکتب عاشورا پابرجاست دنیا حاج قاسم های زیادی را به خود خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم «غایبِ حاضر» در اربعین امسال است/ تغییر رویکرد یک رادیو

حاج قاسم «غایبِ حاضر» در اربعین امسال است/ تغییر رویکرد یک رادیو