مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19سياسي

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود


عضو شورای شهر شیراز و ناظر کمیته رسیدگی به درآمد تبلیغات شهری شهرداری، بر لزوم ایجاد شبکه یکپارچه تبلیغات شهری در این کلانشهر تاکید کرد.

- محمدتقی تذروی با اشاره به جلسه ای که با هدف مدیریت واحد تابلوهای تبلیغاتی شهر تشکیل شده بود، این اقدام را یک ضرورت برشمرد و سازمان زیباسازی شهرداری را مسئول اجرای این برنامه دانست و گفت: سازمان زیباسازی باید ظرف یک هفته آتی، اطلاعات جامع و کاملی از کل تابلوها و فضاهای تبلیغاتی در شیراز گردآوری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، تذروی گفت: با گردآوری اطلاعات جامع و کامل تابلوها و فضاهای تبلیغاتی شهر می توان کمیته ای برای مدیریت یکپارچه تبلیغات راه اندازی و سه مولفه کنترل و تایید محتوا، قیمت گذاری فضاهای تبلیغی و درآمد حاصله را مشخص و شفاف و معین کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه هر تابلو و سازه تبلیغی ماهیت و تعریف متفاوتی از دیگری دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این موضوع باید در مصوبات جلسات آتی کمیته در نظر گرفته شود.

تذروی عملکرد هیئت ارزیاب شهرداری را به علت بی توجهی به سه مولفه ذکر شده قابل قبول ندانست و گفت: امیدواریم با تهیه اطلاعات و نامه نگاری های ملزوم طی جلسات آتی این حق از دست رفته به مجموعه شهرداری بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود