مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-19اقتصادي

مشارکت شرکت ملی نفت در بهسازی روستاهای خوزستان


مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از همکاری و مشارکت شرکت ملی نفت ایران با این بنیاد در احداث پروژه های عمرانی در 78 روستای استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از همکاری و مشارکت شرکت ملی نفت ایران با این بنیاد در احداث پروژه های عمرانی در 78 روستای استان خبر داد.

مسعود انصاریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 24 پروژه کمک به بهسازی و طرح هادی روستاهای خوزستان توسط بنیاد مسکن استان و با مشارکت شرکت ملی نفت ایران و از محل اعتبارات مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز، با اعتباری بالغ بر 132 میلیارد ریال از ابتدای سال 99 تاکنون به اتمام رسیده است.

وی افزود: 54 پروژه دیگر نیز با پیشرفت های فیزیکی مختلف در دست احداث است و در مجموع، شرکت ملی نفت ایران 210 میلیارد ریال به انجام این پروژه ها اختصاص داده است.

این پروژه ها در قالب طرح های بهسازی روستاها و به منظور افزایش رفاه اجتماعی روستاییان مناطق برخوردار از نفت در حال اجرا هستند.

انصاریان بیان کرد: شرکت ملی نفت ایران پیش از این نیز در قالب کمک به سیل زدگان فروردین 98 خوزستان، 8 هزار و 919 تن میلگرد با اعتبار 400 میلیارد ریال بین روستاییان آسیب دیده توزیع کرده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شرکت ملی نفت در بهسازی روستاهای خوزستان

مشارکت شرکت ملی نفت در بهسازی روستاهای خوزستان