مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-19اجتماعي

ثبت سفارش کتب درسی هم چنان دارد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ثبت سفارش کتب درسی هم چنان دارد، گفت: برخی از عنوان دروس رشته های فنی و حرفه ای از سوی وزارتخانه به چهارمحال و بختیاری ارسال نشده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ثبت سفارش کتب درسی هم چنان دارد، گفت: برخی از عنوان دروس رشته های فنی و حرفه ای از سوی وزارتخانه به چهارمحال و بختیاری ارسال نشده است.

فرحناز قائدامینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه توزیع کتب درسی در بین دانش آموزان، اظهار کرد: معمولا ثبت سفارش کتب درسی توسط مدارس و والدین در سامانه مرتبط انجام و در بین دانش آموزان توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون بیش از 99 درصد دانش آموزان چهارمحال و بختیاری مراحل ثبت سفارش کتب خود را انجام داده اند، آمار ثبت سفارش کتاب در استان 887 هزار و 333 است.

وی با بیان اینکه ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان هم چنان امکانپذیر است، عنوان کرد: دانش آموزانی که موفق به دریافت کتب درسی خود نشده اند می توانند از طریق سامانه ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

قائدامینی بیان کرد: برخی از عنوان دروس رشته های فنی و حرفه ای از سوی وزارتخانه به چهارمحال و بختیاری ارسال نشده است، به محض ارسال کتب در اختیار دانش آموزان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش کتب درسی هم چنان دارد

ثبت سفارش کتب درسی هم چنان دارد