مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-19سياسي

رزمایش مشترک بسیج و دامپزشکی در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: رزمایش مشترک خدمت رسانی بسیج و دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان توسط دامپزشکی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: رزمایش مشترک خدمت رسانی بسیج و دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان توسط دامپزشکی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

محمد اصغرزاده، از توافق همکاری سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی واداره کل دامپزشکی در قالب زرمایش مشترک خدمت رسانی به مناسبت هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور تا ششم مهر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، وی بیان کرد: با توجه به اینکه حوزه ارائه خدمات بسیج و دامپزشکی شامل جغرافیای خاص نبوده و در هر مکان و زمان قابل ارائه است، از پتانسیل بسیجیان در کنار همکاران دامپزشکی جهت ارائه خدمت به دامداران که ضعیف ترین قشر جامعه هستند استفاده خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: خدمت رسانی به مردم و محرومان یکی از پرفضیلت ترین کارها در اسلام است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر آن شدیم با استعانت از خداوند متعال بتوانیم با انجام عملیات و اقدامات پیشگیرانه با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات بسیج و دامپزشکی، نسبت به ارائه آموزش جهت افزایش سطح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک بسیج و دامپزشکی در خراسان جنوبی برگزار می شود

رزمایش مشترک بسیج و دامپزشکی در خراسان جنوبی برگزار می شود