مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-19دانش

آغاز بازنگری اولویت های سند نقشه جامع علمی کشور/ 130 برنامه سند اجرایی شد


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی از آغاز بازنگری اولویت های سند نقشه جامع علمی کشور خبرداد و گفت: از 224 برنامه اقدامی سند نقشه جامع علمی کشور حدود 130 برنامه اجرایی شده است.

- سعید رضا عاملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازنگری نقشه جامع علمی کشور گفت: در حال حاضر بر روی اولویت های نقشه جامع علمی کشور کار می شود، چون اولویت های ما همان اولویت های قبلی نیست.

وی ادامه داد: سند نقشه جامع علمی کشور با توجه به تغییر اولویت ها مورد بازنگری قرار می گیرد و مسیری جدید برای آن در نظر گرفته می شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بعد از بازنگری در اولویت های نقشه جامع علمی کشور، بازنگری اهداف و راهبردها و برنامه های اقدام آغاز می شود.

وی درباره اینکه آیا آماری از اجرایی شدن مصوبات نقشه جامع علمی کشور در دست است، گفت: از 224 برنامه اقدامی سند نقشه جامع علمی کشور، حدود 130 برنامه در راهبری مسیر علمی کشور اجرایی شده است.

وی افزود: نقشه جامع علمی کشور مجموعه ای است جامع و هماهنگ و پویا و آینده نگر، شامل مبانی، اهداف، سیاستها و راهبردها، ساختارها و الزامات تحول راهبردی علم و فناوری مبتنی بر ارزشهای اسلامی برای دستیابی به اهداف چشم انداز بیست ساله کشور بوده و همچنین تلاش شده بر مبانی ارزشی و بومی کشور، تجربیات گذشته و نظریه ها و نمونه های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازنگری اولویت های سند نقشه جامع علمی کشور/ 130 برنامه سند اجرایی شد

آغاز بازنگری اولویت های سند نقشه جامع علمی کشور/ 130 برنامه سند اجرایی شد