مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-19سياسي

برنامه پاکسازی غارها در دوران کرونا


انجمن غار و غارشناسی در آستانه روز ملی غار پاک با اعلام این که عملیات پاکسازی غارها با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط غارشناسان و غارنوردان در دوم مهرماه انجام خواهد شد، - انجمن غار و غارشناسی در آستانه روز ملی غار پاک با اعلام این که عملیات پاکسازی غارها با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط غارشناسان و غارنوردان در دوم مهرماه انجام خواهد شد، با توجه به همه گیری ویروس کرونا در کشور و حساس بودن محیط غار، از مردم درخواست کرد از ورود به این اماکن صرف نظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روش پیمایش غارها و غارنوردی پس از شیوع ویروس کرونا به دلیل حساس بودن و بسته بودن محیط غار، با اصلاحاتی همراه شده است.

انجمن غار و غارشناسی با تاکید بر این که پاکسازی غارها به عنوان آخرین زیستگاه دست نخورده بشر و خاکریز نسبتا بکر و اکوسیستم حساس طبیعت را نباید فراموش کرد، اینک شیوه نامه پاکسازی غارها را در شرایطی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است، تغییر داده و به علاقه مندان غار و محیط زیست توصیه کرده است: برای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس بین خود و غارزیان بهتر است از ورود به غارها تا حد امکان صرف نظر شود.

این انجمن همچنین پیشنهاد کرده است: برنامه روز پاکسازی را می توان با رعایت پروتکل های لازم، به آموزش و فرهنگ سازی عمومی اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پاکسازی غارها در دوران کرونا

برنامه پاکسازی غارها در دوران کرونا