مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-19اقتصادي

آفتی به نام مرکبات رنگ شده!


موضوع مهمی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و نسبت به آن حرف و حدیث های فراوانی مطرح شده، این است که، بسیاری از کشاورزان به دلایل مختلف، - نارنگی های خود را به بیش از آن که به مرحله تکامل و رسیدن برسد، به فروش می رسانند اما آنچه در برخی بازارها وجود دارد نارنگی نرسیده رنگ شده است، موضوعی که متخصصان امر معتقدند علاوه بر از دست دادن بازار و اعتماد مشتری، می تواند به سلامت مردم نیز آسیب بزند.

مرکبات جز جدانشدنی اقتصاد این استان است چرا که حدود 110 هزار هکتار از اراضی مازندرانی ها به باغداری اختصاص دارد، مرکباتی همچون نارنگی و پرتقال از پرطرفدارترین میوه هایی است که معمولا باغداران رغبت بیشتری برای تولید آن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از 110 هزار هکتار باغی که به تولید مرکبات اختصاص دارد، 25 هزار هکتار آن نارنگی تولید می شود، میوه ای که در ابتدا نوبرانه می شود و با قیمت های نجومی به فروش می رسد و به تدریج با رسیدن این میوه، قیمت آن کاسته می شود.

اما موضوع مهمی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و نسبت به آن حرف و حدیث های فراوانی مطرح شده، این است که، بسیاری از کشاورزان به دلایل مختلف، نارنگی های خود را به بیش از آن که به مرحله تکامل و رسیدن برسد، به فروش می رسانند اما آنچه در برخی بازارها وجود دارد نارنگی نرسیده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتی به نام مرکبات رنگ شده!

آفتی به نام مرکبات رنگ شده!