مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-19سياسي

بهره برداری از «مرکز بین المللی اسلامی کیش» در دهه فجر امسال


مسجد ثامن الائمه(ع) با طراحی و اجرای منحصربه فرد، یکی از جاذبه های جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در سه طبقه به عنوان مرکز بین المللی اسلامی کیش در ایام دهه مبارک فجر 99 افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مسجد ثامن الائمه(ع) با طراحی و اجرای منحصربه فرد، یکی از جاذبه های جزیره کیش  است که در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در سه طبقه به عنوان مرکز بین المللی اسلامی کیش در ایام دهه مبارک فجر 99 افتتاح می شود.

غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از تحقق یافتن یک رخداد بزرگ در فضای بسیار فاخر و ارزشمند از نظر معماری و نوع نگاهی که در مسجد ثامن الائمه(ع) جزیره کیش به کار گرفته شده است، گفت: ساخت این مجموعه سیاسی و عبادی و ماندگار، یک اثری ارزشمند و مورد اهتمام اقشار مختلف جامعه داخلی و خارجی است و مشتاقان بسیار زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

مظفری با بیان این که نوع هنر معماری از جمله کتابی که تدوین می شود توجه اساتید و دانشجویان معماری را به خود جلب و کارکرد این مرکز را برجسته تر خواهد کرد، اظهار داشت: باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت این مرکز بین المللی اسلامی کیش پیش بینی و قابلیت اجرا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از «مرکز بین المللی اسلامی کیش» در دهه فجر امسال

بهره برداری از «مرکز بین المللی اسلامی کیش» در دهه فجر امسال