مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-19بين الملل

هشدار نسبت به وقوع فاجعه ای در یمن به دلیل توقیف کشتی های نفتی


هشداری در یمن نسبت به وقوع فاجعه انسانی بی سابقه در این کشور به دلیل ادامه توقیف کشتی های نفتی توسط ائتلاف عربی تحت امر عربستان و ممانعت از رسیدن این کشتی ها به بندر الحدیده مطرح شده است.

- هشداری در یمن نسبت به وقوع فاجعه انسانی بی سابقه در این کشور به دلیل ادامه توقیف کشتی های نفتی توسط ائتلاف عربی تحت امر عربستان و ممانعت از رسیدن این کشتی ها به بندر الحدیده مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، شرکت نفت یمن مجدداً نسبت به وقوع فاجعه انسانی بی سابقه به دلیل ادامه توقیف کشتی های نفتی توسط ائتلاف سعودی و ممانعت از رسیدن آنها به بندر الحدیده هشدار داد.

شرکت نفت یمن در صنعاء اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی 15 کشتی نفتی حامل 409 هزار و 55 تن بنزین و نفت را برای مدت زمان های متفاوتی توقیف کرده است که حداکثر این مدت ها به بیش از پنج ماه می رسد.

یک منبع مسئول در شرکت نفت یمن گفت که مدت توقیف شش کشتی سوخت بیشتر از پنج ماه شده است و مدت توقیف چهار کشتی دیگر به بیش از چهار ماه می رسد.

این منبع مجدداً طرف های ائتلاف متجاوز و سازمان ملل را مسئول عواقب و پیامدهای این دزدی دریایی و تاثیر آن بر اوضاع انسانی در یمن و نادیده گرفتن آن نسبت به هشدارهای مطرح در گزارش های داخلی و بین المللی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به وقوع فاجعه ای در یمن به دلیل توقیف کشتی های نفتی

هشدار نسبت به وقوع فاجعه ای در یمن به دلیل توقیف کشتی های نفتی