مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-19اقتصادي

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در سمنان


مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: سهمیه روستاییان این استان از تسهیلات موضوع جزء 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه، 8 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان صبح امروز در جلسه تعیین سهمیه بانک های عامل به منظور پرداخت تسهیلات موضوع جزء 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، تسهیلاتی را از محل موضوع جزء 4 بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستاییان در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: پنج بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع 4 جزء بند و تبصره 16 قانون بودجه کشور تعیین شدند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: 500 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکرشده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان 8 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

صمیمیان تصریح کرد: بالاترین ضریب محرومیت در استان سمنان با نرخ 8 در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود و پس از آن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدی شهر با نرخ 7 و مابقی مناطق استان، نرخ های 5 و 6 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در سمنان

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در سمنان