مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-19بين الملل

تظاهرات در کشورهای جهان علیه عادی سازی روابط با اسراییل


روز جمعه در کشورهای مختلف جهان، تظاهرات هایی در اعتراض به امضای توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با ملت فلسطین برگزار شد.

- روز جمعه در کشورهای مختلف جهان، تظاهرات هایی در اعتراض به امضای توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با ملت فلسطین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ده ها تن از شهروندان یمنی پس از اقامه نماز جمعه در شهر الوضیع در استان ابین واقع در جنوب این کشور تظاهراتی در مخالفت با عادی سازی امارات و بحرین با دولت اسراییل به راه انداختند.

تظاهرکنندگان یمنی با در دست داشتن پلاکاردهایی دو توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و شعارهایی را در مخالفت با هرگونه حضور اسراییلی در جزیره سقطری واقع در جنوب شرق این کشور سر دادند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم های فلسطین و تصاویری از مسجد الاقصی، شعارهایی در مخالفت با عادی سازی سر دادند و نسبت به هرگونه اقدام مشابه از سوی دولت مستعفی یمن هشدار دادند.

معترضان از ملت های عربی و اسلامی خواستند تا در برابر عادی سازی بایستند و آنها، این اقدام را خیانت به دین و اعتقادات اسلامی خواندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کشورهای جهان علیه عادی سازی روابط با اسراییل

تظاهرات در کشورهای جهان علیه عادی سازی روابط با اسراییل