مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19پزشكي

به زودی وارد موج سوم کرونا می شویم


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: اگر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیریم به زودی وارد موج سوم بیماری می شویم که با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان کنترل آن سخت خواهد شد.

- ایسنا/البرز رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: اگر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیریم به زودی وارد موج سوم بیماری می شویم که با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان کنترل آن سخت خواهد شد.

مهرداد بابایی روز شنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند صعودی تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های استان اظهار کرد: از سه هفته پیش تا کنون شاهد افزایش تعداد کرونایی های بستری شده در استان هستیم.

وی ادامه داد: در هفته اول شهریور ماه تعدادی بستری های استان به 360 نفر رسیده بود ولی در حال حاضر 519 بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند که این امر نگران کننده است.

وی افزود: اگر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیریم به زودی وارد موج سوم بیماری می شویم که با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان کنترل آن سخت خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: در بازدیدی که دیروز از سطح شهر داشتم، حضور مردم به گونه ای بود که انگار شرایط عادی است و خبری از بیماری کرونا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی وارد موج سوم کرونا می شویم

به زودی وارد موج سوم کرونا می شویم