مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19سياسي

آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس / افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه بوشهر


حدود سه هکتار زمین روبروی دهکده گردشگری بوشهر برای احداث موزه دفاع مقدس پیش بینی شده که در حال طی کردن مراحل نهایی است و قرار شده کارشناسان و طراحان مناسب دعوت شده و مطالعات را آغاز کنند.

- ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: حدود سه هکتار زمین روبروی دهکده گردشگری بوشهر برای احداث موزه دفاع مقدس پیش بینی شده که در حال طی کردن مراحل نهایی است و قرار شده کارشناسان و طراحان مناسب دعوت شده و مطالعات را آغاز کنند.

سردار علی رزمجو در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقتدار منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و شکل گیری مقاومت عنوان کرد: ما می خواهیم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با توجه به شرایط ویژه امسال برنامه هایی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و نمود فرهنگ حماسه در میان مردم داشته باشیم.

وی با برشمردن برنامه های شاخص سپاه امام صادق (ع) در هفته دفاع مقدس سال 1399 اظهار کرد: همانطور که می دانید هفته دفاع مقدس سال جاری با سال های گذشته تفاوتی از حیث شیوع بیماری کووید19 دارد که سعی شده با رعایت پروتکل های توصیه شده برنامه ها را پیش ببریم.

وی افزود: همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و استماع فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت ویدئوکنفرانس، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، مراسم تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس / افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه بوشهر

آخرین وضعیت موزه دفاع مقدس / افتتاح درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه بوشهر