مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-19بين الملل

فشارهای امارات و عربستان بر سودان برای عادی سازی روابط با اسراییل


محمد بن سلمان و محمد بن زاید برای پیوستن کشورهای بیشتری به طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با هدف کمک به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات تلاش می کنند و تلاش آن ها بیشتر روی سودان متمرکز است.

- محمد بن سلمان و محمد بن زاید برای پیوستن کشورهای بیشتری به طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با هدف کمک به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات تلاش می کنند و تلاش آن ها بیشتر روی سودان متمرکز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه العربی الجدید، منابع دیپلماتیک سودانی اعلام کردند، امارات و عربستان فشار زیادی بر خارطوم برای پیوستن به قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به رغم مخالفت مردم سودان اعمال می کنند.

این دو کشور تلاش می کنند از بحران اقتصادی سودان و فاجعه سیل هایی که موجب آوارگی یک میلیون سودانی شده برای فشار بر دولت و شورای حاکمیتی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهره برداری کنند.

این منابع اعلام کردند: طی تماس هایی عبدالله حمدوک، نخست وزیر سودان تاکید کرد دولت وی اختیار تصمیم گیری در این خصوص را ندارد و باید شورای حاکمیتی در این باره نظر بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای امارات و عربستان بر سودان برای عادی سازی روابط با اسراییل

فشارهای امارات و عربستان بر سودان برای عادی سازی روابط با اسراییل