مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-19اقتصادي

نرخ باسوادی زنان کرمانشاهی به پای مردان می رسد


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به کاهشی بودن فاصله نرخ باسوادی بین مردان و زنان استان، گفت: تا سال 1400 فاصله باسوادی بین مردان و زنان 10 تا 49 ساله در کرمانشاه به صفر می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به کاهشی بودن فاصله نرخ باسوادی بین مردان و زنان استان، گفت: تا سال 1400 فاصله باسوادی بین مردان و زنان 10 تا 49 ساله در کرمانشاه به صفر می رسد.

هرمز نوروزی فرد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس نتایج سرشماری سال 1395 اختلاف سطح باسوادی بین مردان و زنان رده سنی 10 تا 49 سال در استان کرمانشاه 4.

4 درصد است، گفت: بر اساس این آمار مردان 10 تا 49 ساله کرمانشاهی 4.

4 درصد از زنان این استان باسوادتر بوده اند.

نوروزی فرد با اشاره به هدف گذاری برای کاهش اختلاف سطح باسوادی بین زنان و مردان استان در رده سنی 10 تا 49 سال، گفت: در صورت انسداد مبادی بی سوادی، انتظار داریم تا سال 1400 که سرشماری بعدی است، این فاصله به صفر برسد و حتی ممکن است نرخ باسوادی بین زنان بیشتر از مردان هم بشود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با اشاره به اجرای طرح ارتقای سطح سواد زنان در استان در طول سالهای اخیر با هدف کاهش فاصله باسوادی زنان و مردان 10 تا 49 ساله استان، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی زنان کرمانشاهی به پای مردان می رسد

نرخ باسوادی زنان کرمانشاهی به پای مردان می رسد