مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19اقتصادي

داستان هزار و یک شب شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر


مجموعه شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر 23 ‏خردادماه 1386 به بهره برداری رسید و فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

‏این مجموعه که در عرصه صنعت فولاد کشور با نام نورد زاگرس شناخته می شود، - ایسنا/همدان مجموعه شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر 23 ‏خردادماه 1386 به بهره برداری رسید و فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

‏این مجموعه که در عرصه صنعت فولاد کشور با نام نورد زاگرس شناخته می شود، در 25 کیلومتری محور ملایر به بروجرد واقع شده و عمده تولید آن شمش فولاد و میلگرد بوده و سالانه قادر به تولید 90 هزار تن شمش فولاد و 200 هزار تن میلگرد است.

این واحد صنعتی که از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرد، در سال های 87 و 88 به علت نوسانات قیمت در بازار آهن به حالت نیمه تعطیل درآمد و پس از آن به علت مشکلاتی همچون نقدینگی، نبود سرمایه در گردش، پرداخت نکردن یارانه به بخش صنعت و مسائل مدیریتی مدتی تعطیل شد.

در دولت یازدهم و در راستای اجرای سیاست های تشویقی دولت برای بازگشایی و فعالیت مجدد واحدهای صنعتی تعطیل شده، شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر به عنوان یکی از واحدهای مشکل دار و تعطیل شده به ستاد تسهیل کشور معرفی و در نهایت با پیگیری های مسئولان وقت مشکلات این واحد صنعتی بررسی شد اما متأسفانه همه این اقدامات نتوانست چرخه تولید این واحد صنعتی را به حرکت درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان هزار و یک شب شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر

داستان هزار و یک شب شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر