مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19بين الملل

آمریکا در سوریه خودروهای زرهی مستقر کرد


به دنبال درگیری چندی قبل نظامیان آمریکایی و روسی در سوریه، آمریکا از کویت خودروهای زرهی به شمال شرق سوریه فرستاده تا به ادعای واشنگتن، از «شرکای خود در ماموریت شکست داعش» حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هشدارهای مقام های سوریه و متحدانش درباره ادامه اشغالگری آمریکا در سوریه و اقداماتش در زمینه تحریک تمایلات جدایی طلبانه کُردها ادامه دارد، واشنگتن از کویت خودروهای زرهی به شرق سوریه فرستاد.

بنا بر اعلام ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا که طبق اعلام واشنگتن از سال 2014 برای مقابله با داعش ایجاد شده است، واشنگتن از لشگر زره پوش خود در کویت، خودروهای زرهی به شرق سوریه فرستاد.

بنا بر ادعای ائتلاف آمریکا، خودروهای زرهی ام 2 اِی2 بردلی M2A2 Bradley) این کشور وارد شمال شرقی سوریه شدند تا به حفاظت واشنگتن از شرکای ائتلاف در ماموریتشان جهت شکست دادن داعش ادامه دهند .

روزنامه صهیونیستی جروزالم پُست در گزارشی درباره این اقدام آمریکا نوشت: آنها (خودروهای زرهی آمریکا) بناست که به اطمینان حاصل کردن از ایمنی و امنیت نیروهای ائتلاف کمک کنند .

طبق گزارش این رسانه، آمریکا سال گذشته هم به دنبال خروج نظامیانش از شمال شرق سوریه، خودروهای زرهی به این منطقه فرستاده بود اما اکنون به نظر می رسد که واشنگتن یک بار دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در سوریه خودروهای زرهی مستقر کرد

آمریکا در سوریه خودروهای زرهی مستقر کرد