مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19اقتصادي

تلاش برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی سمنان


رییس هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان گفت: این هیأت با تمام وجود برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تلاش خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی بندرآبادی صبح امروز در جلسه هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان در سالن جلسات اداره امور شعب بانک ملی استان سمنان اظهار کرد: این هیأت با تمام وجود برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تلاش خواهد کرد.

وی افزود: شرکت عقاب افشان از شرکت های خوش نام و به عنوان یکی از نشان های تجاری ایران در جهان شناخته می شود که حمایت از صنعتگران این شرکت وظیفه ذاتی مسؤولان است.

رییس هیأت خبرگان مورد وثوق بانکی و اقتصادی استان سمنان بیان کرد: تحریم و فشارهای خارجی در چند سال گذشته مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورده است؛ اما باید در داخل کشور با وحدت رویه از این شرکت حمایت شود.

بندرآبادی ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کنار توجه به قانون بر اساس ملاحظات تصمیم گیری و با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور باید به شرکت های این چنینی به صورت فراقانونی توجه شود.

کمبود نقدینگی؛ از چالش های اساسی واحدهای صنعتی سمنان رییس هیأت مدیره گروه تولیدی و صنعتی عقاب افشان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: کمبود نقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی سمنان

تلاش برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی سمنان