مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-19اقتصادي

از صعود طلا به بالای 2000 دلار خبری نیست


جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد اگرچه اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به روند قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند اما در فقدان عوامل مثبت جدید، - جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد اگرچه اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به روند قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند اما در فقدان عوامل مثبت جدید، این فلز ارزشمند در پایین مرز 2000 دلار خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه اکثریت هر دو گروه تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا خوش بین بودند اما نظرات خنثی به شکل قابل ملاحظه ای در این نظرسنجی مشاهده شد.

جیم ویکاف، تحلیلگر فنی ارشد کیتکو اظهار کرد: خریداران بازار طلا به اخبار بنیادین جدیدی نیاز دارند تا روند صعودی کوتاه مدت جدیدی را راه بیاندازند.

در نظرسنجی کیتکونیوز برای هفته جاری از کارشناس وال استریت، 14 نفر شرکت کردند که از میان آنها هفت نفر معادل 50 درصد به افزایش قیمت طلا و شش نفر معادل 43 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و یک نفر معادل هفت درصد نظری نداشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران، 1367 نفر شرکت کردند که از میان آنها، 829 نفر معادل 60 درصد به افزایش قیمت طلا و 290 نفر معادل 21 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و 248 نفر معادل 18 درصد نظر خنثی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صعود طلا به بالای 2000 دلار خبری نیست

از صعود طلا به بالای 2000 دلار خبری نیست