مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-19اقتصادي

زمان تحویل رانا پلاس به مشتریان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی قاضوی، مدیر پروژه خودروی رانا پلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه 50 دستگاه، - تمامی قطعات رانا پلاس تولید داخل است و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید شده و از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی قاضوی، مدیر پروژه خودروی رانا پلاس، با بیان اینکه طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه 50 دستگاه، سالانه 15 هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد، بیان کرد: پیش بینی می شود تا انتهای سال 13 هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

وی با اشاره به تغییرات خودروی رانا پلاس در مقایسه با خودروی مبنا، عنوان کرد: عمده تغییرات صورت گرفته در این خودرو مربوط به تزیینات داخلی است.

در این محصول، گرین (دانه بندی) روی داشبورد (طرح دو گرین) و پنل جلو داشبورد تغییر یافته و کنسول میانی خودرو به صورت یکپارچه با طرح جدید ارایه خواهد شد، کلیدهای شیشه بالابر جلو و عقب جدید، کلید تنظیمات آیینه ها و آیینه برقی، مجموعه دسته دنده و دسته راهنما و دسته برف پاک کن نیز با طرح جدید است.

مدیر پروژه خودروی رانا پلاس افزود: جلو آمپر این خودرو دیجیتال است که قابلیت افزودن لوگوی سیستم های جدید مانند سیستم پایداری (ESC)، سیستم تنظیم باد تایرها (TPMS) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تحویل رانا پلاس به مشتریان اعلام شد

زمان تحویل رانا پلاس به مشتریان اعلام شد