مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-19اجتماعي

هنوز درخصوص صدور مجوز مهدهای کودک توسط آموزش و پرورش تصمیمی گرفته نشده


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا از این پس موضوع صدور مجوز، تعیین محتوا و نظارت بر مهدکودک ها به طور کلی به آموزش و پرورش واگذار خواهد شد؟ گفت: - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا از این پس موضوع صدور مجوز، تعیین محتوا و نظارت بر مهدکودک ها به طور کلی به آموزش و پرورش واگذار خواهد شد؟ گفت: سیاست گذاری، تعیین شاخص ها و استانداردها، محتوا و برنامه جامع نظارتی بر عهده آموزش و پرورش است.

اینکه آیا این برنامه نظارتی شامل صدور مجوزها هم خواهد شد یا خیر، تصمیم گیری می شود.

رضوان حکیم زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره موضوع مدیریت مهدهای کودک که در سال های گذشته محل اختلاف بهزیستی و آموزش و پرورش بوده، به ویژه پس از موکدات رهبری پیرامون اهمیت این دوره اظهار کرد: اختلاف آموزش و پرورش و بهزیستی به سال های قبل باز می گردد، اما باتوجه به ضرورت هم افزایی دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر، در حال حاضر شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع مهدکودک ها ورود و جلساتی را برگزار کرده است.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی کارگروهی را شکل داده که نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و بهزیستی در آن حضور دارند و قرار است روی تهیه یک سند سیاست گذاری جامع برای تربیت در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز درخصوص صدور مجوز مهدهای کودک توسط آموزش و پرورش تصمیمی گرفته نشده

هنوز درخصوص صدور مجوز مهدهای کودک توسط آموزش و پرورش تصمیمی گرفته نشده