مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-19اقتصادي

پاییز و زمستان امسال چه تفاوتی با سال گذشته دارند؟


رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران به تشریح تفاوت پاییز و زمستان امسال با سنوات گذشته پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، احد وظیفه به تشریح تفاوت پاییز و زمستان امسال با سنوات گذشته پرداخت و گفت: اینکه بخواهیم به صورت کلی برای وضعیت پاییز و زمستان امسال نسبت به سنوات گذشته پیش‌بینی داشته باشیم، امری متحمل است که نمی‌توان به طور قعطیت درباره آن نظر داد.

وی ادامه داد: هرچند به طور کلی قالب مدل‌های پیش‌بینی بیانگر این است که پاییز امسال نسبت به پاییز گذشته از باران کمتری برخوردار است.

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران خاطرنشان کرد: وضعیت بارش باران در پاییز گذشته نسبت به متوسط وضعیت بارش‌ها در فصل پاییز از حد نرمال بالاتر بود اما پاییز امسال این مساله از حد نرمال کمتر است.

وظیفه تصریح کرد: اینکه اشاره می‌کنم که پاییز کم بارشی را خواهیم داشت به معنای آن نیست که اصلا بارش باران را نداشته باشیم اما مساله این است که به صورت نسبی وضعیت بارش‌ها از سال گذشته کمتر است.

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران ادامه داد: امیدواریم که این مساله در زمستان جبران شود اما همه این موارد متحمل است و باید در ادامه با توجه به قطعی شدن شرایط نقشه‌های هواشناسی این مساله را به طور کامل ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز و زمستان امسال چه تفاوتی با سال گذشته دارند؟

پاییز و زمستان امسال چه تفاوتی با سال گذشته دارند؟