مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-19ورزشي

دین محمدی: استراماچونی به تاریخ پیوست/ در ایران گزینه های بهتر از نوری داریم


پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد هواداران این باشگاه باید بازگشت آندره آ استراماچونی به جمع آبی های پایتخت را فراموش کنند.

- جی پلاس، سیروس دین محمدی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال تیم خوبی دارد، بازیکنان به خوبی استراحت کرده اند و فکر می کنم این تیم می تواند نتایج خوبی بگیرد.

البته حاشیه های استقلال خیلی زیاد است و هر روز صحبت از حضور یک مربی در این تیم می شود.

تسنیم نوشت ؛ وی درباره اینکه آبی پوشان به دلیل بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی نمی توانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند، تصریح کرد: بازیکنان خیلی خوبی به استقلال آمدند.

محمدحسین مرادمند و رشید مظاهری کیفیت بالای خود را در سال های اخیر نشان داده اند و امیدوارم همین روند را در استقلال حفظ کنند.

آنها می توانستند کمک زیادی به استقلال کنند، اما اشتباهات گذشته باعث شد تیم نتواند از این بازیکنان استفاده کند که خیلی ناراحت کننده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون این باشگاه پس از منتفی شدن بازگشت آندره آ استراماچونی خاطرنشان کرد: در استقلال حاشیه های زیادی وجود دارد و یک روز می گویند استراماچونی می آید، بعد می گویند آمدن او منتفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین محمدی: استراماچونی به تاریخ پیوست/ در ایران گزینه های بهتر از نوری داریم

دین محمدی: استراماچونی به تاریخ پیوست/ در ایران گزینه های بهتر از نوری داریم