مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-19اقتصادي

راه اندازی واحد فرآوری 3000 تنی تخمه سنقری استارت خورد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی از آغاز احداث واحد فرآوری سه هزار تنی تخمه سنقری در این شهرستان خبر داد.

- راه اندازی واحد فرآوری 3000 تنی "تخمه سنقری" استارت خورد ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی از آغاز احداث واحد فرآوری سه هزار تنی تخمه سنقری در این شهرستان خبر داد.

عبدالله خسروی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در دست راه اندازی بودن واحد فرآوری تخمه سنقری در شهرستان سنقروکلیایی، اظهار کرد: این واحد فرآوری سه هزار تنی بوده و در کمتر از دو ماه گذشته کارهای مرتبط با اخذ مجوز راه اندازی این واحد از سوی سرمایه گذار آغاز شد.

خسروی اضافه کرد: هم اکنون دستگاه های مورد نیاز برای فرآوری تخمه سنقری خریداری شده و نیمی از کارهای مرتبط با احداث این واحد فرآوری هم انجام شده و امیدواریم پروژه ظرف مدت زمان کمی بتواند وارد فاز اجرایی شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: این واحد فرآوری قرار است تخمه سنقری را به صورت بسته بندی شده و به شکل های مختلف سالم و یا پوست گرفته عرضه کند.

وی با بیان اینکه سالانه 6500 تن تمه سنقری در شهرستان تولید می شود، گفت: هم اکنون کار آنچنانی روی تخمه سنقری انجام نمی شود و محصول تولیدی اغلب به صورت خام و یا بوداده و به صورت فله ای به فروش می رسد، اما با راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد فرآوری 3000 تنی تخمه سنقری استارت خورد

راه اندازی واحد فرآوری 3000 تنی تخمه سنقری استارت خورد