مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:202020-09-19پزشكي

921 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس جان باختند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، 921 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:متاسفانه سه نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، در حال حاضر آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس، از ابتدای شیوع تاکنون به 921 نفر رسیده است.

همتی افزود: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، 274 هزار و 535 نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، 48 هزار و 970 مورد مثبت شناسایی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون، 45 هزار و 559 نفر اعلام کرد.

وی با اشاره به بستری 665 بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان، اضافه کرد: از این تعداد، 70 بیمار کووید19 به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

921 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس جان باختند

921 نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان فارس جان باختند