مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19اقتصادي

افزایش 45 درصدی مرسولات اینترنتی در خراسان شمالی


معاون اجرایی پست خراسان شمالی با اشاره به افزایش استفاده از خدمات پستی همزمان با شیوع کرونا گفت: مرسولات اینترنتی پستی استان خراسان شمالی طی پنج ماه گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل پست خراسان شمالی علی عبادی به تشریح سرویس ها و خدمات پستی پرداخته و اظهار کرد: با توجه به شیوع ، ارسال بسته، پاکت ها و هر نوع مرسوله از طریق پست، بهترین انتخاب است تا رفت وآمدهای خارج از منزل یا محل کار به حداقل برسد و موزعین که جا دارد از این سربازان گمنام پست تقدیر و تشکر شود که با این شرایط سخت فداکاری نموده و مرسولات همشهریان را به درب منازل که ضمن حذف ترددهای غیرضروری پست به تأمین سلامت مشتریان بپردازد.

معاون اجرایی  پست استان خراسان شمالی افزود: با الکترونیکی کردن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع و کنترل نامه رسان ها از طریق سامانه رهیاب متصل به GPS تلفن همراه را ازجمله اقدامات پست برای ارتقای کیفیت خدمات برشمرد و همشهریان می توانند با مراجعه به آدرس tracking.

post.

ir پیگیری سیر مرسوله خود را انجام دهند.

وی در انتها گفت: جهت تسریع در تحویل محمولات پستی خودروهای توزیع در سطح استان با ظرفیت دو برابری در حال ارائه خدمت به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی مرسولات اینترنتی در خراسان شمالی

افزایش 45 درصدی مرسولات اینترنتی در خراسان شمالی