مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19سياسي

تدارک هیات های مذهبی کردستان در اربعین/فضای مجازی دراولویت باشد


رییس شورای هیات های مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از هماهنگی های صورت گرفته در راستای برگزاری مراسم های متعدد همزمان با اربعین حسینی در این استان خبر داد.

- نورعلی خزایی در گفتگو با عزیمت زوار گرامی به عتبات عالیات و کشور عراق در ایام اربعین حسینی امکان پذیر نیست و عملاً موکب های طول مسیر هم در سال جاری برپا نخواهند شد.

رییس شورای هیأت های مذهبی استان کردستان ضمن اشاره به شکل گیری کمیته های تخصصی ویژه اربعین در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان، عنوان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته این کمیته های تخصصی متولی اصلی فعالیت های ایام اربعین خواهند بود.

وی گفت: آیین برگزاری این مراسم معنوی و جهانی همچنان با پویش مردمی از دهم ماه صفر تا اربعین حسینی در هیأت های مذهبی در راستای کمک های مومنانه، مواسات و همدلی، ایستگاه های سلامت، مراسمات جمعی، هیئتی و روضه های خانگی با رعایت اصول بهداشتی برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به فضا سازی و فضا آرایی شهری ویژه اربعین با همکاری شهرداری ها و متولیان امر به ویژه هیأت های مذهبی، یادآور شد: توجه کافی به قرآن محوری و منبر در برنامه های هیأت های مذهبی در ایام اربعین حسینی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک هیات های مذهبی کردستان در اربعین/فضای مجازی دراولویت باشد

تدارک هیات های مذهبی کردستان در اربعین/فضای مجازی دراولویت باشد