مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19اقتصادي

تلاش برای کاهش نارضایتی های مردم/رشد 25 درصدی درآمدهای مالیاتی


مدیرکل امور مالیاتی استان قم با بیان اینکه برخی از بنگاه ها و فعالیت های اقتصادی هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند، تصریح کرد: هر چند احقاق حقوق دولت دنبال شده است اما تلاش کرده ایم تا کم ترین نارضایتی را داشته باشیم و از ایجاد حاشیه جلوگیری کنیم.

- غلامحسین دباغ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه اکنون برای تامین درآمدهای دولت به دنبال جلوگیری از فرارهای مالیاتی هستیم، اظهار کرد: بخشودگی ها و حمایت از واحدهای فعال به صورت ویژه پیگیری شده است اما برخی از واحدها هستند که مالیات خود را به تهران پرداختند می کنند درحالی که هزینه های آن ها برای قم است و ما تلاش می کنیم مالیات آن ها را به قم بازگردانیم.

وی با بیان اینکه برخی از بنگاه ها و فعالیت های اقتصادی هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند، تصریح کرد: هر چند احقاق حقوق دولت دنبال شده است اما تلاش کرده ایم تا کم ترین نارضایتی را داشته باشیم و از ایجاد حاشیه جلوگیری کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: سال گذشته قم در حوزه دریافت مطالبات ردیف سی و هفتم کشور را داشت اما امسال تا مردادماه با 25 درصد رشد نسبت به سال گذشته جایگاه بیست و چهارم را در کسب درآمدهای مالیاتی به دست آورده است و امیدواریم بتوانیم منابع مالیاتی که برای استان پیش بینی شده را محقق سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش نارضایتی های مردم/رشد 25 درصدی درآمدهای مالیاتی

تلاش برای کاهش نارضایتی های مردم/رشد 25 درصدی درآمدهای مالیاتی