مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19اقتصادي

اتمام بحران بنزین در سوریه تا پایان ماه جاری


مطابق اظهارات وزیر نفت سوریه، بحران بنزین این کشور که ناشی از تحریم های اقتصادی آمریکا و نیز تعمیر پالایشگاه بانیاس است تا پایان ماه جاری پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از الوطن آنلاین ، سام طعمه وزیر نفت سوریه درباره عدم تولید فرآورده های نفتی در پالایشگاه بانیاس گفت: پالایشگاه بانیاس یکی از مهم ترین تولیدکنندگان فرآورده های نفتی است و به دلیل نیاز به تعمیر در حال حاضر ازکارافتاده و تا 20 روز دیگر قطعات موردنیاز به سوریه می رسد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمت و سهمیه بندی وجود نخواهد داشت، افزود: پالایشگاه بانیاس به مدت 7 سال بدون تعمیرات اساسی فعالیت کرد و برخی از لوله های کوره شروع به ترکیدن کرده بودند که این امر می توانست منجر به تخریب پالایشگاه شود، بنابراین باید تصمیم قاطعی برای توقف فعالیت و اجرای تعمیرات گرفته می شد.

وزیرنفت سوریه درباره تدابیر اندیشیده شده برای خروج از بحران فعلی نیز گفت: به دلیل تحریم های آمریکا، شرکت های خارجی از کشور خارج شدند و به همین دلیل ما نیز به سمت کشورهای دوست برای اخذ قراردادهایی برای تأمین نیازهای خود رفته ایم.

در همین راستا با شرکت های روسی و ایرانی، قراردادهای بسته شده و آن ها در حال کار هستند که امیدوار هستیم به زودی نتیجه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بحران بنزین در سوریه تا پایان ماه جاری

اتمام بحران بنزین در سوریه تا پایان ماه جاری