مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19سياسي

عفاف و حجاب به جای زور بر روی فکر و اندیشه ها کار شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب با زور امکان پذیر نیست بلکه باید بر روی فکر و اندیشه ها کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان نخبه گرگان اظهار کرد: باید در کمسیون های محلی و تخصصی، از ظرفیت ها و از مشاوره های بانوان در حوزه های مختلف بهره گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از دانش بانوان در کمیسیون های محلی تصریح کرد: هدف از تشکیل این کمیسیون ها، بررسی نیازها و مشکلات خاص بانوان در سطح استان است که باید با استفاده از ظرفیت های مجلس و دولت، برای حل آن استفاده کرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب با زور امکان پذیر نیست بلکه باید بر روی فکر و اندیشه ها کار کرد.

* باید ریشه ای در خصوص پیری جمعیت جامعه، کم شدن فرزند آوری و رقبت کم جوانان به ازدواج پیگیری شود منتظری خاطرنشان کرد: رقبت جوانان به ازدواج کم شده و سن ازدواج بالاست، که این امر، نگران کننده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت به سوی پیری پیش می رود و فرزندآوری کم است که باید ریشه ای پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب به جای زور بر روی فکر و اندیشه ها کار شود

عفاف و حجاب به جای زور بر روی فکر و اندیشه ها کار شود