مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19ورزشي

اولین دور مسابقات موتور اندرو کوهستان برگزار شد


از سری مسابقات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی اولین دور مسابقه موتور اندرو کوهستان در کوهستان های آناخاتون برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، این مسابقه با حضور 50 شرکت کننده از شمالغرب کشور در دو کلاس 250 و 450 سی سی برگزار شد.

سیامک امیرخیزی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از نندگان و عوامل برگزاری مسابقه گفت: سطح مسابقه بسیار خوب بود و شرکت کنندگان با  تمرین قبلی آمادگی زیادی برای طی کردن مسیر تعیین شده که شیب تندی دارد، را داشتند.

حبیب مقصودی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز نیز با حضور در محل مسابقه نسبت به سطح برگزاری مسابقه گفت: این از آن مسابقه هایی بود که باعث تعجب بنده شد، زیرا انتظار شیب به این تندی را نداشتم و دیدن این صحنه ها من را به وجد آورد.

مقصودی اضافه کرد: جمع کردن جوانان کنار همدیگر کار بسیار مهمی است که رییس هیات با مدیریت خود این مسابقه را برای بنده دلچسب تر کرده بود.

 نفرات برتر مسابقات در کلاس 250 سی سی 1- پیمان امیری فرزین مقام اول 2- اکبر امیرمدار مقام دوم 3- عادل علی محمدی مقام سوم نفرات برتر کلاس 450 سی سی: 1- مسلم میرزایی مقام اول  2- عرفان سودی مقام دوم 3- جعفر اللهویرن مقام سوم اولین مسابقه شیب زنی شمالغرب تبریز با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دور مسابقات موتور اندرو کوهستان برگزار شد

اولین دور مسابقات موتور اندرو کوهستان برگزار شد