مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19اجتماعي

بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بعد ازظهر امروز (29 شهریور) خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بعد ازظهر امروز (29 شهریور) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی امروز (29 شهریور) افزایش نسبی دما در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق رخ می دهد، اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی افزود: این وضعیت فردا (30 شهریور) در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه (31 شهریور) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (30 و 31 شهریور) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می دهد، تصریح کرد: دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (1 و 2 مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب بارش پراکنده خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور