مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-19بين الملل

الجعفری: گروه های تروریستی در تدارک حمله شیمیایی جدید در سوریه هستند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی از قصد عناصر تروریستی کلاه سفیدها و جبهه النصره برای انجام جنایت شیمیایی جدید در سوریه پرده برداشت.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی از قصد عناصر تروریستی "کلاه سفیدها" و "جبهه النصره" برای انجام جنایت شیمیایی جدید در سوریه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از شورای امنیت خواست که پیش نویس قطعنامه ای را تصویب کند که کشورهای عضو را ملزم به همکاری در زمینه ریشه کن کردن پدیده تروریست های خارجی کرده و کشورهای مربوطه را وادار می کند تروریست های خود را بازگردانند و آنها را به جرم جنایاتشان بازخواست کنند و اقدامات بازدارنده علیه آنها انجام دهند.

بشار الجعفری جمعه در جریان جلسه شورای امنیت درباره اوضاع سوریه گفت: سوریه طی سال های گذشته با یک جنگ وحشیانه تروریستی هدف قرار گرفته است که در آن کشورهای شناخته شده تروریست های خارجی را به خدمت گرفته و از این تروریست ها حمایت کردند.

این کشورها نفوذ تروریست های مذکور از طریق مرز با ترکیه را عمدتاً برای بی ثبات کردن امنیت و ثبات سوریه، تضعیف حاکمیت، تمامیت ارضی و وحدت، نقش آن در منطقه و آماده سازی برای اقدامات تجاوزگرانه و اشغالگرانه به بهانه مبارزه با گروه تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجعفری: گروه های تروریستی در تدارک حمله شیمیایی جدید در سوریه هستند

الجعفری: گروه های تروریستی در تدارک حمله شیمیایی جدید در سوریه هستند