مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-19سياسي

طرح مجلس برای واگذاری کامل مهدکودک ها به آموزش و پرورش


طرحی را هفته قبل پیشنهاد دادیم که مواد مختلفی درباره مدارس غیردولتی و یک ماده درباره مهدکودک ها دارد که بر مبنای آن مهدکودک ها کلاً در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره دلایل عدم اجرای سند تحول بنیادین مواردی را برشمرد و گفت: عدم باور مسئولین درباره سندتحول جدی است.

گفتار درمانی کافی است باید به سمت عمل گرایی حرکت کنیم.

وی افزود: باور دارم که جریان نفوذ در آموزش و پرورش رخنه کرده است.

در فرمایشات رهبری هم دقت کنیم در می یابیم شکل گیری آموزش و پرورش بر مبنای سیستم غربی بود و این تفکر ادامه پیدا کرد و معتقدم هنوز هم هست.

وی افزود: کاری به فرد حقیقی ندارم از جایگاه حقوقی صحبت می کنم؛ وقتی می بینیم افرادی را به کار می گیرند مثلاً فردی را 5 سال در دانشگاه فرهنگیان می گذارند که قبلاً سخنرانی کرده و گفته دانشگاه فرهنگیان را باور ندارد و دانشگاه فرهنگیان که سالی 30 هزار ورودی می پذیرفت ظرف چند سال ورودی اش به 3000 نفر رسید.

فکر می کنید این موضوع بدون برنامه بوده است؟ نمی گویم فردی که مسئول بوده عامل نفوذ است، بلکه تفکری حاکم بوده که آمده و در دانشگاه فرهنگیان رخنه کرده و آنها را قانع کرده که باید سیستم دیگری را در دانشگاه به جریان بیندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس برای واگذاری کامل مهدکودک ها به آموزش و پرورش

طرح مجلس برای واگذاری کامل مهدکودک ها به آموزش و پرورش