مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-19سياسي

مردم توان تامین مایحتاج خود را ندارند، احساس ناامیدی می کنند


به دلیل فقدان نظارت هر کسی هر چه دلش می خواهد و به هر قیمتی که آرزو دارد، عرضه می کند و به همین دلیل مردم توان و امکان تامین مایحتاج اصلی خود را ندارند و در نتیجه احساس ناامیدی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از اعتماد آنلاین، دلیل ماندگاری بحران ها در ایران چیست؟ این سوال و سوال هایی مانند آن این روزها به عنوان پرسشی مهم ذهن عموم جامعه ایرانی را به خود مشغول کرده است.

سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در این باره اظهار داشت: مردم ما الان از 2 سه مورد به شدت در رنج هستند و سختی ها را تحمل می کنند.

مورد اول این است که بر امور نظارت یا کنترل لازم نمی شود.

در واقع با اینکه هر کالایی از آهن و لاستیک گرفته تا دارو، لبنیات، تخم مرغ و.

به وفور یافت می شود و انبارها پر از مواد است اما به دلیل فقدان نظارت هر کسی هر چه دلش می خواهد و به هر قیمتی که آرزو دارد، عرضه می کند و به همین دلیل مردم توان و امکان تامین مایحتاج اصلی خود را ندارند و در نتیجه احساس ناامیدی می کنند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: مساله دیگر که سبب نگرانی جامعه شده این است که هم مردم مشکل رفتاری دارند و هم مدیران جامعه درست کار نمی کنند؛ یعنی لازم است هم مردم انصاف به خرج بدهند و هم دولتی ها با استفاده از موقعیتی که دارند نظارت لازم داشته باشند چون نظارت تنها بدون ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم توان تامین مایحتاج خود را ندارند، احساس ناامیدی می کنند

مردم توان تامین مایحتاج خود را ندارند، احساس ناامیدی می کنند