مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-19اقتصادي

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمامی شرکت های توزیع گاز مایع استان با هدف فراهم کردن زیرساخت های توزیع گاز درب منازل باید تا یک ماه آینده به تلفن و سیستم اشتراک دهی مجهز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استاداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست بررسی مسائل پیرامون گاز مایع سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانداران و مدیران شرکت های گاز برگزار شد، اظهار داشت: در سال های گذشته مسائل پیرامون گاز و فعالیت برخی سودجویان در این حوزه فشار زیادی بر مردم استان وارد کرده و با توجه به فرارسیدن روزهای سرد سال باید این مسائل هرچه سریع تر برطرف شوند.

وی بیان کرد: بدین منظور هرچه سریع تر خودروهای حمل و توزیع گاز در سیستان و بلوچستان باید به سیستم GPS مجهز شوند تا مشخص شود این ناوگان در چه مکان هایی اقدام به توزیع گاز می کنند و چقدر در این اماکن توقف دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمامی جایگاه های توزیع گاز در استان باید به دوربین مداربسته مجهز شده و آی پی آنها در اختیار دستگاه های نظارتی قرار گیرد تا هرگونه سو استفاده پیگیری شود.

وی بیان کرد: در راستای سهولت خانوار برای دریافت گاز مایع تصمیم گرفته شد توزیع گاز تنها از طریق اشتراک و درب منازل انجام شود و بر همین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند