مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-19سياسي

فیروزی: سکوت کشورهای اسلامی در برابر اقدام حکام عرب خیانت است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سکوت سایر کشورهای مسلمان در برابر اقدام امارات و بحرین نوعی خیانت است و در نهایت به نفوذ و پیشروی بیشتر صهیونیست ها در منطقه منجر خواهد شد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سکوت سایر کشورهای مسلمان در برابر اقدام امارات و بحرین نوعی خیانت است و در نهایت به نفوذ و پیشروی بیشتر صهیونیست ها در منطقه منجر خواهد شد.

  رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با محکومیت عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این حرکت که از سوی حکام امارات و بحرین صورت گرفته است درواقع بی توجهی به ملت های مسلمان و محروم منطقه و دست در دست غاصبان گذاشتن است.

کشورهای منطقه باید بدانند که تجربه ثابت کرده هر قدم عقب نشینی در برابر رژیم صهیونیستی، آن ها را به عقب نشینی بیشتری مجبور خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم آزادی خواه و مسلمان منطقه نباید نسبت به نگاه حاکمان خود و خیانت به آرمان های ملت فلسطین بی تفاوت باشند و قطعا در برابر این خیانت سکوت نخواهند کرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح کرد: اینکه دولت های منطقه با دشمنان مردم و مسلمانان مراوده داشته باشند گناه نابخشودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی: سکوت کشورهای اسلامی در برابر اقدام حکام عرب خیانت است

فیروزی: سکوت کشورهای اسلامی در برابر اقدام حکام عرب خیانت است