مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-19اقتصادي

کارت ملی هوشمند 9500 همدانی آماده تحویل است


مدیرکل ثبت احوال استان همدان از صدور 9 هزار و 475 فقره کارت ملی هوشمند مردم استان همدان خبر داد و گفت: 11 درصد واجدین شرایط دریافت این کارت در استان همدان هنوز اقدامی انجام نداده اند.

- اسد حسن زاده زورمند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت صدور کارت های ملی هوشمند در استان همدان عنوان کرد: یکسری مشکلات با توجه به وارداتی بودن بدنه کارت های ملی وجود داشت که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در کشور، مراحل تولید اولیه کارت های ملی داخلی انجام گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان با بیان اینکه با توجه به مسائل امنیتی کارت های ملی، تولید آنها به سادگی انجام نمی گیرد، بیان کرد: در این زمینه در کشور به تولید انبوه نرسیده ایم اما در مرحله افزایش تولید هستیم اما امیدواریم با تولید انبوه، تحویل به سازمان و تأمین منابع مالی آن بتوانیم کارت های ملی هوشمند را به تمامی افراد متقاضی تحویل دهیم.

وی ادامه داد: استان همدان تا نیمه شهریورماه سال جاری با 89.

56 درصد پوشش واجدین شرایط تعداد ثبت نام های انجام شده برای دریافت کارت ملی هوشمند را به یک میلیون و 293 هزار و 334 مورد رسانده است.

حسن زاده زورمند با بیان اینکه این میزان در کشور برابر 92 درصد است، افزود: حدود 11 درصد از واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان همدان برای دریافت کارت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ملی هوشمند 9500 همدانی آماده تحویل است

کارت ملی هوشمند 9500 همدانی آماده تحویل است