مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-19اجتماعي

10 میلیون و 500 هزار دانش آموز پای درس «شاد»


مدیر شبکه آموزشی دانش آموز در گفت وگو با روزنامه ایران گفت: هم اکنون حدود 10 میلیون و 500 هزار دانش آموز با استفاده از اینترنت رایگان متصل به شاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، روزنامه ایران شنبه 29 شهریور، درباره شبکه شاد با سیدحسن الحسینی مشاور وزیر و مسوول شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) گفت‌وگویی انجام داده است که در ادمه می خوانیم: همان روزهای اولی که مدارس به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد و آموزش‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفت مسئولان آموزشی از راه‌اندازی شبکه شاد خبر دادند؛ شبکه‌ای که به‌عنوان بزرگ‌ترین اپلیکیشن تعاملی دانش‌آموزی معرفی شد و هدفش هم از همان ابتدا این بود که آموزش تعطیل نشود.

آن‌طور که مسئولان آموزش و پرورش می‌گویند، بیشترین سرمایه‌گذاری برای این اپلیکیشن در کشور انجام شده تا شاد از سطح امنیتی بالایی برخوردار باشد.

این روزها با بازگشایی مدارس و آموزش‌های مجازی بحث شبکه شاد دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.

مسئولان آموزش و پرورش قبل از بازگشایی مدارس اعلام کردند که شبکه شاد 2 جایگزین شاد یک شده است تا دانش‌آموزان و معلمان راحت‌تر با این شبکه کار کنند.

لطفاً توضیح دهید که شاد 2 چه تفاوت‌هایی با شاد 1 دارد؟ سیستم شاد2 که جدیداً رونمایی شد و حالا مورد استفاده دانش‌آموزان و معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیون و 500 هزار دانش آموز پای درس «شاد»

10 میلیون و 500 هزار دانش آموز پای درس «شاد»