مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-19ورزشي

مچ اندازی کشور در تسخیر بانوان مازندرانی


سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: پیشرفت رشته مچ اندازی در مازندران در 3 سال گذشته به حدی بوده است که امروز از این استان به عنوان قطب مچ اندازی کشور یاد می شود، - ایسنا/مازندران سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: پیشرفت رشته مچ اندازی در مازندران در 3 سال گذشته به حدی بوده است که امروز از این استان به عنوان قطب مچ اندازی کشور یاد می شود، این رشته در کشور به نوعی در تسخیر بانوان مازندرانی است.

خضراله رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: ژنتیک عالی ورزشکاران مازنی و دستان قدرت مندی که از آن سود می برند سبب شده است از سه سال پیش کار رشد رشته مچ اندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: امروز با افتخار باید اعلام کرد که استان مازندران از حیث داشتن مربی، داور، قهرمان وغیره در سطح کشور بیشترین ها را در اختیار دارد که این ها در رشد هر چه بیشتر این رشته در استان تأثیر بسیار زیادی داشته است.

سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران با بیان اینکه پیشرفت رشته مچ اندازی در مازندران در 3 سال گذشته به حدی بوده است که امروز از این استان به عنوان قطب مچ اندازی کشور یاد می شود،تصریح کرد: این رشته در کشور به نوعی در تسخیر بانوان مازندرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مچ اندازی کشور در تسخیر بانوان مازندرانی

مچ اندازی کشور در تسخیر بانوان مازندرانی