مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-19دانش

25 درصد دانشجویان بریتانیا برای آموزش مجازی به اینترنت دسترسی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش اخیر انجمن ملی دانشجویان بریتانیا (NUS)، حدود 27 درصد دانشجویان بریتانیا به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، - تحقیقات جدید نشان می دهد که بیش از یک چهارم دانشجویان بریتانیا که بخاطر شرایط کرونا خانه نشین شده اند برای آموزش های مجازی اصلا دسترسی به اینترنت ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس گزارش اخیر انجمن ملی دانشجویان بریتانیا (NUS)، حدود 27 درصد دانشجویان بریتانیا به دلیل عدم دسترسی به اینترنت، موفق به یادگیری درس های خود به صورت آنلاین نمی شوند.

این گزارش می گوید که بیشتر این افراد را معلولان و کسانی تشکیل می دهند که در خانواده های فقیرتر زندگی می کنند و درواقع بیشترین آسیب را در این شرایط می بینند.

این مطالعه نشان می دهد که کمبود تجهیزات IT و نرم افزار های مرتبط و مواد درسی ناکافی و اتصالات اینترنتی ضعیف موجب شده که این دانشجویان به آموزش مجازی دسترسی نداشته باشند.

4 هزار و 178 نفر مورد مطالعه اظهار کردند که از پشتیبانی لازم نیز همانند مشاوره یا کمک مالی برای مقابله با کووید 19 برخوردار نیستند.

در همین راستا نیز دانشجویان معلول و افرادی که مسئولیت های مراقبتی انجام می دهند، به احتمال زیاد این خدمات را دریافت نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد دانشجویان بریتانیا برای آموزش مجازی به اینترنت دسترسی ندارند

25 درصد دانشجویان بریتانیا برای آموزش مجازی به اینترنت دسترسی ندارند