مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-19اجتماعي

بیش از 3300 دانش آموز در آذربایجان غربی به چرخه تحصیل بازگردانده شد


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 30درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل باز می مانند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 30درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل باز می مانند.

ابراهیم محمدی در گفت و گو با ایسنابا بیان اینکه هر ساله طرح شناسایی بازماندگان از تحصیل در سراسر اجرا می شود، خاطر نشان کرد: سال گذشته 13هزار و 938 نفر بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شد که از این تعداد، 3335 نفر به چرخه آموزش بازگردانده شد.

وی بابیان اینکه یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش تحت پوشش بردن همه کودکان لازم التعلیم است، افزود:حدود 30 درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل بازمی مانند.

محمدی بیان کرد: آموزش و پرورش با تأمین مایحتاج اولیه تحصیل برای بازگرداندن این دانش اموزان به چرخه آموزش تلاش می کند اما برای موفقیت کامل در این خصوص باید تمامی دستگاههای حمایتی ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سالتحصیلی جدید با حضور بالغ بر 618 هزار دانش آموز استان در 5080 مدرسه آغاز شده است، تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا کشور، اصل بر آموزش حضوری دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3300 دانش آموز در آذربایجان غربی به چرخه تحصیل بازگردانده شد

بیش از 3300 دانش آموز در آذربایجان غربی به چرخه تحصیل بازگردانده شد