مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-19بين الملل

معامله 26 میلیارد دلاری تسلیحاتی با آمریکا و ارتقای پایگاه العدید قطر


آمریکا و قطر در راستای مذاکرات استراتژیک خود در واشنگتن درباره ارتقای پایگاه العدید در دوحه و معامله تسلیحاتی به ارزش 26 میلیارد دلار گفتگو کردند.

- آمریکا و قطر در راستای مذاکرات استراتژیک خود در واشنگتن درباره ارتقای پایگاه العدید در دوحه و معامله تسلیحاتی به ارزش 26 میلیارد دلار گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، آمریکا و قطر در پایان دور سوم مذاکرات استراتژیک خود در واشنگتن بر پایبندی شان به بیانیه مشترک درباره همکاری امنیتی برای تقویت صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: هیئت آمریکا طرحی برای ارتقای توانایی های عملیاتی پایگاه هوایی العدید در دوحه ارائه کرد و از اقدام قطر در نوسازی تأسیسات حیاتی و زیرساخت این پایگاه قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: دو دولت به ادامه مذاکرات درباره تقویت حضور دائم در قطر پایبند هستند.

همچنین تغییراتی برای سازگار کردن عملیات با معیارهای ناتو در آینده انجام خواهد شد که موجب افزایش توانایی های نیروهای آمریکایی و دیگر نیروها در پایگاه العدید می شود.

دو طرف درباره معامله فروش سلاح به ارزش 26 میلیارد دلار برای تقویت توانایی ها و امکانات نیروهای مسلح قطر نیز بحث و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله 26 میلیارد دلاری تسلیحاتی با آمریکا و ارتقای پایگاه العدید قطر

معامله 26 میلیارد دلاری تسلیحاتی با آمریکا و ارتقای پایگاه العدید قطر