مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:202020-09-18پزشكي

افزایش 10 درصدی مراجعه موارد مشکوک کرونا به مراکز درمانی هرمزگان


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش 10 درصدی شمار مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در هفته اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فرشیدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: این موضوع به علت کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی است به طوریکه میزان رعایت مردم در این خصوص 5 درصد کاهش یافته است.

دکتر فرشیدی هشدار داد: در صورت کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم روند افزایشی شدت می یابد.

وی ابراز کرد: استان از وضعیت هشدار هم فراتر رفته است و اکنون بندرعباس، بندرلنگه و میناب از لحاظ تعداد بیمار کرونایی در شرایط بحرانی هستند و وضعیت پارسیان، جاسک و بستک نیز از هشدار عبور کرده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در شبانه روز گذشته، 3 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی ها به 751 نفر افزایش یافت.

دکتر فرشیدی افزود: اکنون 195 بیمار در بیمارستان ها با تشخیص کووید 19 بستری اند که از این شمار 48 بیمار در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) هستند و حال 13 نفرشان وخیم است.

وی گفت: با توجه به مراودات بالای هرمزگان با استان های کشور، از دیگر نقاط کشور بیشتر متاثر هستیم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد موج افزایشی در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مراجعه موارد مشکوک کرونا به مراکز درمانی هرمزگان

افزایش 10 درصدی مراجعه موارد مشکوک کرونا به مراکز درمانی هرمزگان