مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-18پزشكي

افزایش 10 درصدی مراجعه هرمزگانی ها به مراکز درمانی/عبور از وضعیت هشدار


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به مراودات بالای هرمزگان با استان های کشور، از دیگر نقاط کشور بیشتر متاثر هستیم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد موج افزایشی در استان خواهیم داشت.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به مراودات بالای هرمزگان با استان های کشور، از دیگر نقاط کشور بیشتر متاثر هستیم و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنیم شاهد موج افزایشی در استان خواهیم داشت.

دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(29 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در هفته اخیر شمار مراجعه کنندگان کرونا به مراکز درمانی استان 10 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این موضوع به علت کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی است به طوریکه میزان رعایت مردم در این خصوص 5 درصد کاهش یافته است، هشدار داد در صورت کاهش رعایت شیوه نامه ها روند افزایشی شدت می یابد.

فرشیدی اضافه کرد: استان از وضعیت هشدار هم فراتر رفته است و اکنون بندرعباس، بندرلنگه و میناب از لحاظ تعداد بیمار کرونایی در شرایط بحرانی هستند و وضعیت پارسیان، جاسک و بستک نیز از هشدار عبور کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته، 3 بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان جان باختند و شمار فوتی ها به 751 نفر افزایش یافت، اظهار کرد: اکنون 195 بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مراجعه هرمزگانی ها به مراکز درمانی/عبور از وضعیت هشدار

افزایش 10 درصدی مراجعه هرمزگانی ها به مراکز درمانی/عبور از وضعیت هشدار