مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-18اقتصادي

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای فراهم کردن زیرساخت های توزیع گاز مایع درب منازل، باید تمامی شرکت های توزیع گاز حداکثر طی یک ماه آینده به تلفن و سیستم اشتراک دهی مجهز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مسائل پیرامون گاز مایع استان که با حضور فرمانداران و مدیران شرکت های گاز در سالن جلسات این معاونت برگزار شد اظهار کرد: طی سالهای گذشته مسائل پیرامون گاز و فعالیت برخی سود جویان در این حوزه فشار زیادی بر مردم استان وارد کرده و با توجه به فرارسیدن روزهای سرد سال باید این مسائل هرچه سریع تر برطرف شوند.

وی بیان کرد: در همین راستا هرچه سریع تر خودروهای حمل و توزیع گاز در استان باید به سیستم GPS مجهز شوند  تا مشخص شود این ناوگان در چه مکان های اقدام به توزیع گاز می کنند و چقدر در این اماکن توقف دارند از طرفی هم تمامی جایگاه های توزیع گاز در استان باید به دوربین مداربسته مجهز شده و آی پی آن ها در اختیار دستگاه های نظارتی هم قرار گیرد تا از هرگونه سو استفاده پیگیری شود.

*توزیع گاز مایع فقط درب منازل معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در راستای سهولت خانوار برای دریافت گاز مایع تصمیم گرفته شد توزیع گاز تنها از طریق اشتراک و درب منازل صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند

تمامی شرکت های توزیع گاز باید به سیستم اشتراک دهی مجهز شوند