مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:002020-09-18بين الملل

پامپئو: آمریکا به ائتلاف سازی علیه مادورو ادامه می دهد


وزیر امور خارجه آمریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی در برزیل گفت، ایالات متحده به ائتلاف سازی علیه دولت نیکولاس مادورو در ونزوئلا ادامه می دهد و اجازه دسترسی به منابع را به آنها نمی دهد.

- وزیر امور خارجه آمریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی در برزیل گفت، ایالات متحده به ائتلاف سازی علیه دولت نیکولاس مادورو در ونزوئلا ادامه می دهد و اجازه دسترسی به منابع را به آنها نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا جمعه در کنفرانس خبری با ارنستو آرائوژو، وزیر امور خارجه برزیل گفت: ما به ایجاد ائتلاف ادامه خواهیم داد؛ ما همچنان اجازه دسترسی این نظام به منابع، پول و ابزارهای سرکوب را نخواهیم داد.

پامپئو در سفری چهار روزه به برزیل، گویان، سورینام و کلمبیا با تمرکز بر تقویت روابط اقتصادی و تامین اعتبار برای کمک به این کشورهای آمریکای جنوبی که با پناهجویان ونزوئلایی سر و کار دارند، به سر می برد.

خبرگزاری فرانسه جمعه گزارش داد، نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا سفر پامپئو را تور جنگ طلبی علیه کاراکاس نامیده و گفته این سفر نتیجه معکوس برای ایالات متحده به همراه دارد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت، ایالات متحده 348 میلیون دیگر برای پناهجویان فراری از ونزوئلا اعتبار اختصاص می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو: آمریکا به ائتلاف سازی علیه مادورو ادامه می دهد

پامپئو: آمریکا به ائتلاف سازی علیه مادورو ادامه می دهد