مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 21:452020-09-18اقتصادي

وعده های اوپک پلاس، نفت را به مسیر صعود برگرداند


بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه برخلاف نفت برنت، با افزایش بسته شد اما هر دو شاخص تحت تاثیر تاکید اوپک و متحدانش بر تعهدشان برای محدودیت عرضه و پایبندی به پیمان نفتی، - بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه برخلاف نفت برنت، با افزایش بسته شد اما هر دو شاخص تحت تاثیر تاکید اوپک و متحدانش بر تعهدشان برای محدودیت عرضه و پایبندی به پیمان نفتی، قویترین رشد هفتگی را از ژوئن تاکنون به ثبت رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفن اینس، استراتژیست ارشد بازار در شرکت اکسی کورپ درباره روند بازار گفت: تعهد اوپک پلاس بر پایبندی به توافق کاهش تولید و فشار عربستان سعودی بر اعضای متخلف در خصوص ضرورت پایبندی، نظر موافق بازار نفت را جلب کرد.

نشست کمیته نظارتی مشترک وزیران اوپک و غیراوپک روز پنج شنبه تشکیل شد و در این نشست، فرصت جبران مازاد تولید از سوی کشورهایی که در ماههای گذشته سهمیه تولیدشان را رعایت نکرده بودند، تمدید شد.

گروه اوپک پلاس محدودیت عرضه نفت را از 9.

7 میلیون بشکه در روز به 7.

7 میلیون بشکه در روز از اول اوت تا پایان سال تسهیل کرده است.

اوژن واینبرگ، تحلیلگر کومرس بانک در یادداشتی اظهار کرد: اگر کاهش تولید جبرانی اجرایی شود، نگرانی از مازاد عرضه در بازار نفت قابل اجتناب خواهد بود و سطح ذخایر نفت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های اوپک پلاس، نفت را به مسیر صعود برگرداند

وعده های اوپک پلاس، نفت را به مسیر صعود برگرداند