مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 20:352020-09-18سياسي

شبکه اصفهان و تجربه دوباره یک ضرورت/ اکسیر حیات بخشی به نام تعامل رسانه ای


پرداخت به سوژه های داغ و موضوعات مهم اجتماعی و فرهنگی مردم که این روزها زیر فشار مطالبات اقتصادی کمتر دیده می شوند فرصت دوباره ای است که هم مخاطب صدای خودش را در رسانه ملی بشنود و هم رسانه ها با دور شدن از فضای سیاست زده به سمت مطالبات واقعی مردم در عرصه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روزگاری که تنوع رسانه ها از نظر تعداد و کاربرد در بالاترین سطح قرار دارد این مخاطب است که بر خلاف سال های قبل خودش انتخاب می کند که چه چیزی را ببیند.

این آزادی انتخاب و رقابت میان رسانه ها باعث شده تا تحلیل های مخاطب محور درباره رسانه ها و شبکه های اجتماعی مجازی داغ باشد و هر رسانه و هر گروه برای القای بی رقیب بودن در حوزه جذب مخاطب دست به تلاش های مختلفی بزند.

یکی از این تلاش ها برگزاری نظرسنجی ها درباره میزان مخاطبان، رضایتمندی و نوع ارتباط با رسانه است که مبنا و پایه تحلیل های مختلف در حوزه اداره رسانه و مدیریت محتوا می شود؛ رسانه ملی نیز در سال های مختلف با فال کردن این رویکرد به دنبال حفظ مخاطب خود در این بازار رقابتی رسانه است.

اگر چه این روزها برخی از کارشناسان رسانه از پایان یا رو به پایان بودن دوره رسانه های دولتی خصوصاً در عرصه تلویزیون سخن می گویند اما همین نظرسنجی های رسانه ملی مشخص می کند که علی رغم همه تحولات هنوز این رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اصفهان و تجربه دوباره یک ضرورت/ اکسیر حیات بخشی به نام تعامل رسانه ای

شبکه اصفهان و تجربه دوباره یک ضرورت/ اکسیر حیات بخشی به نام تعامل رسانه ای